tirsdag 25. mars 2008

And the winner is............. (Ting 21; WEB-awards)


Kåring av WEB 2.0 produkter viser meg at det er langt fram, og at jeg bare har lettet litt på en liten flik av uendelige muligheter.
Jeg konkluderer:
Spørsmål 1)
De riktige 2.0 produktene som er på lista? (sikkert... føler meg nok som en veldig nybegynner, men artig at det finnes en liste, som jeg kan oppdatere meg mot. Liker jeg f.eks. flickr og den byttes ut med et annet produkt, så kan jeg jo bare prøve... og det er jo så mye gratis!!!!!!!!!!!!!!!! )
Spørsmål 2)
2.0 favoritting på lista. Det var forbausende mye jeg hadde vært innom, det var positivt, og takk for at dere fikk meg "utpå" dette. Virkelighetens verden med fotoprogrammer, og lokalt arbeid med verdifullt materiale, er at vi må kjøre standard programmer, satse på varige verktøy, konverterbare format osv. Derfor er det et annet fokus på det VI MÅ SIKRE vi som jobber med arkiv og med foto.
Spørsmål 3)
2.0 produkter som jeg skal sjekke mer ut? Jeg har bestemt meg for å finne ut mer om Picasa, for det har jeg ikke prøvd nok.

Ingen kommentarer: