torsdag 31. januar 2008

Kommentere.............

Siste oppgave før kursslutt 30.1.08; Kommentarer

Det er ikke farlig å lage blogg, det er ikke farlig å skrive, det er ikke farlig å kommentere. Det er viktig å tørre å delta aktivt i "blogg-markedet". Nå er klokka to på natta og nå ligger det en flott liste med bloggadresser inne. Nå har jeg lagt på kommentar på "bibliotekaris 23 ting".

Alle fikk med seg en ny minnepenn, og jeg brukte endel tid på å samle data inn fra to memory-kort til fotoapparatet, et minnekort fra mobil, to andre minnepenner. I tillegg får jeg bygge opp en aktuell fotosamling å publisere etterhvert.

1 kommentar:

Kari bloggside sa...

Veldig bra du !! Og jeg kommer aldri til å klare å ligge forran deg i det her nei. I natt har jeg drømt om RSS. Skjønner jo hva det er men er usikker på hvordan jeg koble det.. huff og huff..