onsdag 30. januar 2008

Etiketter, tittelfarger og stæsj...............


All presentasjon har oppsett av farger og formater. Endringene blir gjort i MAL.

Siden fikk en delikat presentasjon. Fargen passer nå fint til logoen for biblioteket som jeg nå vil sette inn som et bilde her. Estetikk er viktig. Tilbakemeldingene vil vise om det ble fint. Vi får håpe dere kommenterer i vei, alle dere som leser dette.

Etiketter legges på slik at "innleggene" kan sorteres inn under emner hvis dette er aktuelt. Mine etiketter her er "Ting X". X får et nummer fra 0 til 23, etter programmet og vår personlige avtale vi skal forsøke å lage, signere og sende Jannicke på Fylkesbiblioteket. Jeg lover å ta ansvaret for egen læring (herregud, jeg har da fylt 50!). Kan jeg laste inn, evt. legge inn lenke til det dokumentet tro???

Ingen kommentarer: